Inleveren keepersmaterialen en ballen
13-6Beste coaches,keepers en trainers,
Het seizoen loopt al weer ten einde en dat betekent dat we qua materialen weer de stand van zaken op moeten nemen zodat we ons goed kunnen voorbereiden op het nieuwe seizoen. Om dat te kunnen doen, moeten alle materialen worden ingeleverd.
De inlevermomenten zijn op maandag 24 juni en woensdag 3 juli van 19:00 uur tot 20:30 uur in het clubhuis!
Wat in te leveren:
Trainers:
- ballentas met ballen (10/20 stuks afhankelijk van de trainer)
Teams:
- keepersuitrusting met tas;
- ballentas met veldballen (10/20 stuks afhankelijk van het team);
- uitloopmaskers (vanaf E8);
- kluissleutel; en
- eventueel nog de indoormaterialen indien die nog niet zijn ingeleverd.
Aan de keepers zal gevraagd worden hoe de huidige materialen bevallen, zodat voor het volgende seizoen weer de juiste materialen uitgeleverd kunnen worden.
Verder zal aan de hand van de uitleverdocumenten gekeken worden naar de compleetheid en de staat van de spullen. Bij verlies/extreme schade aan de materialen, zal (een deel van) de borg worden ingehouden dan wel extra kosten in rekening worden gebracht. Indien alles compleet is en in goede staat verkeert, zal de borg terug worden gegeven. De penningmeester zal aanwezig zijn om de kosten direct te berekenen en de borg uit te betalen.
Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, neem contact op met de materiaalcommissie via: [email protected]
Tot de 24e of de 3e!
Met vriendelijke groet,
Femke Buiter
Materiaalcommissaris